Frustrerande



Egocentrisk och självupptagen så det SKRIKER OM DE? Jag gillar inte sånt beteende. BLÄ!
Jag ska slänga mig i sängen framför en bra film och hoppas på att jag somnar för imorgon är det upp tidigt och iväg till jobbet som gäller. Jobbar mellan tio och tre. Efter det ska jag antagligen till Öland och göra musik men ingenting är säkert som vanligt för KOMUNIKATIONEN SUGER! Så tröttsamt!

Jaja, hoppas på en mer jämlik dag imorgon istället för att jag ska behöva sugas på energi som alla andra dagar. Jag tror jag precis kom på varför jag aldrig har trivts här i Kalmar!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0