Framtiden är ljus

Ikväll fick jag mig ett gott skratt när jag pratade med min älskade partner in crime på telefon. Vi planerade våra framtida julaftonar med barn och män HA! Jag älskar min Therese och hennes lilla plutt i magen också! Mitt framtida syster barn. Jag längtar tills lillskiten kommer ut, faktiskt! men iallafall, vi kom fram till att våra julaftonar kommer lika "tomten är far till alla barnen" fast med mer sprit involverad :D. Jag längtar redan! haha

Nu hoppas jag bara på att jag kan åka ner till Gotland till nyårsafton.


Gammal bild från 2004 innan jag flyttade från Gotland. Det var vi, två småskitar som alltid hade kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0