14 minus grader

Hemma igen, kom precis på att det är ju 4:e advent idag. Om bara 4 dagar är det julafton och jag har inte alla paketen klara. Detta är stress moment nr 1! Hoppas på att få göra musik ikväll iallafall för det är jag så grymt sugen på. Lite problematiskt att få tag på Qviberg bara. Vi missar varandras samtal hela tiden :P! Det har varit en lugn dag på jobbet, trodde att det skulle vara mycket mer julhandel än det har varit som senaste dagarna. Kallt som satan är det ute också men jag älskar kyla så det är gutt. Nej, ska fixa mat till magen min och försöka få tag på Q.

ha en fin fjärde advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0