Sluta inte vara kvinna

Någonting jag inte riktigt har förstått och kommer nog aldrig förstå är, Hur kan man bli dömd för utseendefixerad och ytlig bara för att man inte väljer att gå runt och se ut som en zombie. När blev det fel att vara kvinnlig? Jag är ingen snobb bara för att jag inte går med mjukisbyxor och sneakers. Jag tycker om klack och har min egna stil.  När blev det rätt att inte vara mån om sitt utseende eller ha på sig det man själv trivs i?Jag blir så irriterad när jag får höra att jag är för utseende fixerad eller egocentrisk. Jag älskar mig själv, är det fel? Jag vill det bästa med mitt liv och jag önskar att jag lyckas med allt jag vill uppnå. Är det verkligen så fel? Nej det är det inte och jag kommer fortsätta älska mig själv och jag kommer fortsätta ta hand om mitt utseende (så gott de går). Får inte sagt det jag vill egentligen för jag är SÄMST på att förklara och uttrycka mig.

Men jag klär mig hellre alldeles för fint än för lite och jag lockar hellre en lock för mycket än en lock för lite.



night night sleep tight birds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0