TvTvTv

Hej lovebirds. Jag somnade till filmen så typsikt mig alltså. Mitt internet är fortfarande nere så jag lånar Mams dator. Jobbet gick bra idag, snabb dag. Imorgon jobbar jag kort dag med och senare på kvällen är det augusti fest i hagapark. Ser framemot det faktiskt. Grannarna är härliga dom. Annars har det inte hänt mycket sen sist jag skriv. Jag längtar till HÖSTEN NUNUNU! Både för kläder och väder faktiskt. Och det bästa med allt är att det börjar kännas i Luften nu! Höst luft. Nu börjar FG på 6:an. Got to go.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0