Till Therese

Detta inlägg dedikeras(hurfanstavarmandetordet?) till Therese, den ensamma kvigan på Gotland.

Hon sitter hemma i sin säng på gotland och kan inte sova för att Emelie snarkar och pratar i sömnen, stackars Therese. Något ni inte vem om Therese är att hon ofta petar i näsan när hon själv tror att ingen tittar på. Jag har kommit på henne ett antal gånger och det är ingen vacker historia! Therese har svårt för att tycka om andra som är framgångsrika och det är hennes brist (vill egentligen ha ett annat ord men jag kommer inte på de). En annan sak med Therese är att hon ska lämna mig här i Sverige medans hon ska flytta ner till sin MAN i Turkiet. Så jävla LAME! Hon bara lämnar mig här efter snart 7 år av vänskap/syskonskap! (fitta) Men jag älskar henne så jag låter henne åka utan en fight! Tur är att jag älskar Turkiet så att resa dit blir ju inga problem. Men iallafall. Nu blir jag ledsen i ögat för att jag tänker på att hon ska lämna mig på riktigt, så nu ska jag sluta skriva..



(2004)
Hur ska jag kunna leva utan dig ditt troll, seriöst alltså!?

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur fan man inte älska dig hheheh

jag kommer sakna dig mirre mer än vad ja gör nu..de beror nog mest på att ja vet att vi kan ringas hur mycke vi vill när fan vi vill??

u feel me??



U rock my world sisteeer

2009-08-12 @ 01:05:09
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Hehe ne, det är snart dags ju :) Underbart!

2009-08-12 @ 11:09:03
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Regina

aw så söt bild.

2009-08-12 @ 14:51:40
URL: http://regina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0