Solsken och regn

Så skönt med en ljummen dusch.. Det regnar ute och solen strålar. Det är härligt tycker jag. Ska alldeles snart fixa håret så det är klart. Köpte ju ny hårförlängning när jag var i sthlm. Lite kortare men mycket bättre än det skit som jag fick hem från internet. Annars händer ingenting. Jag tror nog att jag sover här inatt och åker tidigt till Kalmar imorgon bitti. Börjar inte jobba fören kl ett så jag har god tid på mig. Jaja. Kan ta lite kort på hur håret ser ut senare så ni får se mig =)


PUSS!


Kommentarer
Postat av: denise malmqvist

I know I know men nu ar det uppdaterat, jag vill se hur haret blev =) puss

2009-08-11 @ 20:36:34
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0