Pussas

Hej!
jag är sååå sugen på min vin flarra som står i kylen men jag rör den inte om det inte blir Olearys ikväll, GRÄÄBS?! Har jobbat idag, Oh Lord, nu är det på riktigt allting. Känns jätte skönt faktiskt. Jag måste köpa skolböcker, jag ska köpa FINA block och FINA pennor och 10 st suddgummin HAHA! Jag längtar faktiskt, måste bara komma ihåg att det inte är mitt älskade Hp05c jag ska tillbaka till. Men det kommer bli bra. Annars då, jag längtar såååå till hösten nu för jag vill ha myströjor, jackor, myssa, skarfs och stövlar nunununu!



you will nere belive what i did today at work!!! JAG KLIPPTE NER ALLA MINA NAGLAR!!!
Nu har jag knubbiga händer =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0