Ont i fötterna



Dessa söta shorts blev mina idag för pinsamt billiga 15 kr. Jag vet vart man hittar billiga grejer(newyorker) haha ;). Annars så sitter jag här vid datorn då Mika har beslagtagit min säng men där får hon inte ligga länge till för vi ska köpa glass YUMMI! Så jäkla trött jag är alltså. USCH! Imorgon börjar jag inte förens 2 så de tär gutt. ONT I FÖTTERNA har jag med. Inte så poppis att gå i klack hela dagen NEJ.


Alexandra, bebis?? Såååå spännnande!!!!



Glass var det. PUSS hörs senare med bilder senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okey! :D Det är fint med mig. Lite seg bara =)



Hur är planerna för kvällen då? =)

2009-08-27 @ 20:10:14
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Emmelist

bara att säga till om du vill vara med ;)

2009-08-27 @ 20:25:15
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0