Nytt liv.


Insperation. Vacker och framgångsrik!

Imorgon börjar ett "nytt" liv för mig och jag ska ge allt jag kan för att hålla igång och fixa detta. Imorgon börjar mitt tre månaders kort på friskis och svättis. (Jag hatar att motionera) Jag ska försöka träna varje dag i 3 månaders tid. Jag ska då inte bli biffig utan jag vill bli fast(är lite dallrig haha)! NaturDieten ska jag börja med igen sten hårt och jag ska verkligen försöka fixa detta. Jag ska ta en före och efter bild, för mig själv. Och jag hoppas verkligen att om 3 månader så kan jag se på min kropp och säga DAMN GIRL! För hur fin jag än redan är så kan jag alltid bli finare!

Don't stop til you get enough

Kommentarer
Postat av: Malin

tackar så mycket!! :) vad snäll du är!



Lycka till med träningen! Det skulle jag också behöva ;)



2009-08-30 @ 22:55:47
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Lycka till fina du! =)

Jag borde börja träna igen. Helst dansa för tycker det

är roligt så orkar man liksom!

Hoppas du har en bra måndagskväll!

<3

Kram

2009-08-31 @ 16:50:24
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

Ja, de är snygga!

Blir det några boots för din del denna hösten eller? ;)



puss /CC

2009-08-31 @ 23:41:23
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0