Mot Mika

Hej babes. Hemma från jobbet och jag har hunnit kasta i mig mackor och fixa håret. Nu ska jag iväg och träffa Mika. Det ska bli kul, var ett tag sen vi sågs. annars händer ingenting speciellt. Dagen har gått snabbt och varit bra. Tack för alla söta kommentarer! Fick hoppa in och jobba imorgon med så det blir tidigt ikväll. Har även fått reda på att på lördag är det middag/fest hos grannarna i Hagapark. Det ska bli mysigt. Ser fram emot de. Nej nu ska jag rusa. Hörs senare, PUSS!


Mycket sladdar.. HATAR SLADDAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0