Mini Spa baby!

Hej lovebirds.Nu är jag hemma från jobbet. Har inte alls kännt mig motiverad idag men så är det ibland. Nu ska jag börja mitt egna lilla spa på mig själv så jag är fräsh och fin till ikväll. Vädret är ju ingen höjdare men det ska inte stoppa denna kväll från att bli super bra. Jag har precis shakad ihop en shake till mig som jag ska ha i mig för jag börjar bli hungrig..

Nej Ni får lite bilder innan jag åker på vad jag har hittat på. Före och efter bild. Spännande.



Naturdiet med choklad smak! YUMMI!

Kommentarer
Postat av: Emma [foto]

Hehe härligt:p hur gör du den där shaken?:)

2009-08-15 @ 15:25:47
URL: http://eemmat.blogg.se/
Postat av: Syster

Hej syrre pyrre!

Kvällen va as bra.. tack för en bra kväll!

Men nui börjar vinet hinna ikapp mig.. Aj aj huvudvärk snart!

Hörs imon!

Puss

2009-08-16 @ 01:12:46
URL: http://moulinrougee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0