Kalmar

Hej, nu har jag varit ute på lite äventyr. Efter jobbet mötte jag upp mom för vi skulle till stadsparken och lyssna på go musik, TRODDE VI JA! Det var inte ljuvligt om man säger så. Tänk er pippi långstrumpsjulafton när hon är på julmarknaden. Gamla gubbar som blåser i trumpeter. NEJ tack! Så vi åkte över till Pia istället. Det trynet tröttnar man ju aldrig på. Sen är det ju bonus att Knuttiiiiiis är där med.
Hemma nu iallafall och jag ska duscha en snabbis, känner att jag luktar svätt vilket inte är så trevligt. Eller vill du lukta i min armhåla kanske?


Fina Kalmar


Fina jag =D


Cina har fått mig att börja äta sushi! Mmmh va gott


Dom som får mörbylånga att vara lite mindre bonnniiiiittttt! MUUUUUUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0