Jag missar solen

Hatar att bli irriterad så fort jag ska sätta mig och blogga. ALLA TRÖGA MÄNNISKOR! Hur tydligt man än skriver så fattar dom inte. DET SAKNAS NÅGONTING DÄR INNE! fy fan så irriterad jag blev. Kanske också för att jag stått och jobbat hela dagen när det varit STRÅLANDE väder ute. SKIT! Jag blir så ledsen att jag ska missa sånna här dagar. Som det ser ut nu iallafall så åker jag till Gnesta på söndag för att fira mormor med mom. Ett stopp i västervik med för att plocka upp min morbor. Det blir kul. Lite road trip. Tror inte jag åker in till Stockholm denna vända men om jag gör det är CHANNA den jag ska träffa! Annars kommer jag i augusti en helg eller så. MYS! Nu som vanligt ska jag se GG för jag behöver bli på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0