Jag blir galen



Inatt mådde jag sjukt dåligt. Det blev lite för mycket, igår blev det förmycket men jag mådde bra. Jag ska inte dricka mer denna månad, Någon månad! Och det är inte bara någonting jag säger utan jag ska inte för jag har aldrig riktigt kul med alkohol i kroppen. FINE man skrattar som fan men jag skrattar ofta när jag är med roligt folk. Igår skrattade jag inte mycket för folket SÖG! Förfesten var som en begravning med bönder. Själva utestället var ett riktigt B stället. Sen att killar ska förvärra hela situationen med att förklara bort sig när man betet sig fel är helt sjukt. Att stackarn tror att jag ska bli tyst för att han höjer rösten lite. Jävla tönt alltså. Beter man sig som en idiot så får man höra det vare sig man vill eller inte! Sen finns det ju tjejer som tycker det är helt okej att bli dissrespekterade men FINE, dra inte in mig i den bilden. Jag blir hellre sedd som en störd bitch för att jag säger ifrån än en billig madrass som bara sitter tyst och tar emot skiten! Och det är ingenting jag skulle få för mig att be om ursäkt för.

Nu behöver jag frukost!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jättemkt! Nej, inte än. Men skulle vilja gå en utbildning sen om jag hittar någon passande =)

2009-08-30 @ 11:10:11
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0