Imorgon börjar hösten

Jasså, utan att ha tänkt värst mycket på det som börjar jag ju skolan imorgon, eller börjar och börjar. Höstterminen, alltså är det första höstdagen för min del imorgon. Det är inskrivning och jag har ingen aning om vad det innebär men vid lunch skall jag till jobbet och jobba. Kommer inte kunna gå till lektionerna jag har denna vecka eftersom jag har fullt schema. Så skolan börjar men jag slipper första veckan. Funderar på att steka upp sparrisarna som ligger i kylen, Börjar bli lite hungrig. JUSTE jag ska ju börja träna imorgon(som det är tänkt) Måste in på friskis och svättis och kolla schemat för nästa vecka.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0