Hungry eyes



Hoppla, nu är jag hemma från stranden. Jag har haft riktigt mysigt och vi har verkligen gottat oss. Pizza glass och chokladskumbollar. Herregud. Nu har jag gottat mig för ett helt år känns det som. Färg fick jag iallafall och sen var det riktigt skönt att få njuta i solen. Bada var det alldeles för kalls för, så tårna fick doppas men inget annat. Kom precis på att jag ska skicka iväg ett sms till sthlm om när jag tänkt komma och hälsa på. Viktigt viktigt. Ska göra det med en gång.

Puss


Kommentarer
Postat av: THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

Tack så mycket sweetie!



NOWNA



2009-08-20 @ 19:09:40
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0