HEJ!

God morgon god eftermiddag god kväll? Hann ingenting imorse då jag sov alldeles för länge och nästan kom försent till inskrivningen. MÅSTE LÄGGA MIG TIDIGARE! Idag har varit lång men jätte bra. Har skrattat mycket till historier Cina har berättat. Nu är jag hemma och ska göra mig lite mackor är så sjukt sugen på MACKOR :D! Träning idag vid 8 eller lägga sig i tid så man orkar med morgondagen? Ska se om jag får tag på Mika och hör vad hon tycker. Har ju inga pengar på telefonen.. NEJ! Nu har jag bestämt mig. INGEN TRÄNING IDAG! Börjar med det imorgon haha ;)

MACKOR VA DE! PUSS

ps. jag mår bra, hur mår ni? (inte för att ni kommer svara men ni kan ju iallafall fråga er själva hur ni mår)


Vill till sthlm nununununu!

Kommentarer
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Jag mår braa :D

2009-08-24 @ 19:19:44
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0