Ge mig HÖST


(mina älsklingar och jag ska skaffa fler syskon till dem)

Nu säger jag god natt för imorgon ska jag upp tidigt och iväg till gymmet och gymma lite, JAG ÄR EN NYBÖRJARE så jag kommer få be om hjälp med maskinerna HAHA! Men ska man lära sig så ska man. Beach 2010 here we go. Annars, jag hade det hur trevligt och mysigt som helst hos Mika. Maten var utsökt(använder aldrig det ordet) och sen köpte vi efterrätt. Inte det nyttigaste men åh så gott. Glass och bär. well well back to dieten polarn. (jag är värdelös när det kommer till självdisciplin) ANYWAY! God natt på er underbaringar. Hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

Haha, fler syskon. Det var kul.

Ja men de var heta ;)



//CC

2009-09-01 @ 07:27:05
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Duktig du är :) Dock kommer det vara svårt för mig att träna på gym med en liten bebis ;) Och jag skulle aldrig gå dit heller, hatar att träna inför folk, så håller mig till min "Girls of the playboy mansion-dvd" och trappan, plus en jäkla massa barnvagnspromenader! ;)

2009-09-01 @ 08:08:27
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Gud vad snygga skor! JAG DÖÖÖR!

2009-09-01 @ 09:11:25
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0