Ennu en dag, fan!

God morgon på er.
Idag har jag ont i huvudet bara för att jag inte kunde sova ordentligt igår. Somnade runt 5 tiden, jag hatar tankar som vägrar försvinna. Känns som om jag hamnat i en lite svartsvaka men det ska jag ta mig ur. Ska ner på stan och handla lite grejer jag behöver. KLÄDER! Hade önskat att Mika var med men hon ligger säkert och snarkar på Öland för hon söp till igår :)! Måste ladda på telefonen. Och det måste jag ner på stan för att göra. URk! Nu ska jag se hur bussarna går. Hörs snart med hur jag ser ut..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0