Destination LäckerKropp!

Alltså, Jag blir så irriterad på min vikt ibland. Hur jag än bär mig åt så står det still på vågen. Förstår inte varför. Byxor blir för stora och tröjor desamma men vågen står still? Vad är det för fel.. Och NEJ jag omvandlar inte fett till muskelmassa för jag tränar inte. Men det ska jag börja med. En termin på F&S. Hela vintern ska jag träna och svälta mig själv ( "hon är ju patetiskt" ) för jag vill inte vara så stor som jag är. Mitt mål är att bli en 38:a Jag är en 42:a Så nu jävlar ska fettet brännas. Undra bara om jag kommer klara det, Jag som är choklad beroende och älskar munkar. JÖSSES! Well well. Vi får väl se när jag köper kortet. Ska gotta mig dom få dagarna som är kvar..

Jag har ju redan smygstartat med naturdieten.



Det är väl inte fel att ha drömmar ?! (a)

Kommentarer
Postat av: Natalie!

Det kommer du klara galant!

Saknar dig min pärla! Pusspuss :)

2009-08-17 @ 09:52:03
URL: http://n-ataalie.blogspot.com
Postat av: Natalie!

Det kommer du klara galant!

Saknar dig min pärla! Pusspuss :)

2009-08-17 @ 09:53:27
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0