ååh så är vi igång igen...


Kofta-ginatricot, Linne-Ellos, Shorts H&M, Strumpbyxor- CITYGROSS!


Hemma igen och jag har tryckt i mig nästan en hel pizza! Så mycket för diet haha! Mina ögon känns som stenblock så jag ska faktiskt tvätta ansiktet och sen gosa ner mig i sängen framför en bra film. Vad tycker ni om mina BUSKAR till ögonbryn? Jag håller på att gro så jag kan börja om från början, Denna gång villl jag ha raka och tjocka. Tycker det är sjukt snyggt. Vet bara inte riktigt hur jag ska få det rakt. ?! Anyone?
Jag och Mika bestämde även att vi ska ta en heldag någon dag och bara GLO på alla höstnyheter som kommer komma. I LOVE FASHION och jag bara längtar tills jag får sätta sprett på pengarna och fylla på min garderob som är långt ifrån proppad. Oj, långt inlägg.

Jag älskar mig själv btw. Night night sleep tight lovers. PUSS!

Kommentarer
Postat av: eliasson

ååh, älskar din blogg :D

2009-08-13 @ 23:12:24
URL: http://elijazon.blogg.se/
Postat av: CLIP

vilken mysig outfit!

2009-08-15 @ 01:01:36
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0