18.00 katching!

(God morgon).. Vaknade precis och vaknade till den goda nyheten att jag är lite rikare än jag borde vara 3 dagar innan löning och det känns TOPPEN! Trött som fan är jag men jag vill inte sova mera för då kommer jag inte kunna sova något alls inatt. Ska kolla om det går någon bra film på tv. Det borde det väl vara... det är ju trots allt lördag!


Och till er tröga människor där ute. Den sista idioten är inte född en men försök för guds skull låta bli att dumförklara er själva! LÄS VA DE STÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0