Pengar ångest

Hojt. har precis ätit mat, det blev fullkornsburgur och grönsaks mix. Gott gott. Jag har packat en hel kartong wiiuu. Jag är värdelös när det gäller att packa men jag gjorde detta riktigt bra om jag får säga det själv. Alla mina små prylar är snart färdig packade. Jag äger ju inga möbler med tanke på att jag inte bott hemma sen jag var 15 så jag måste möbel shoppa innan flytten till Kalmar, pengar ångest!!! Snart börjar jag min praktik som leder till jobb, jag längtar så jag dör verkligen. Bättre än julafton!

Detta behöver jag shoppa till mitt nya rum:



soffan till vardagsrummet så klart, och en skinnsoffa så inte katthåret fastnar. Självklart behöver jag tavlor och krimskram med men det är mindre viktigt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om dina kissar kloar på saker ska du inte ha skinnsoffa, tro mig!!!

Puss

2009-04-27 @ 13:12:51
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0