trippidipp

Då har man varit på en liten tripp förbi både Färjestan och Kalmar. Mötet gick så bra som ett möte kan gå och allting är toppen. Vi åkte en snabb vända till Kalmar för att försäkra oss om att tapterna vi valt är dom rätta för oss, och det kan man väl säga att dom är. Bilade tillbaka till Öland och köpte oss varsin glass och satte oss i hamnen, mysigt. Nu är jag hemma igen och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Tiden går så snabbt och imorgon är det valborg vad händer då???


Självkär som vanligt


Årets första mjukglass, mysigt och gott.


Jag och Mom mumsar på våra glassar medans B tar lite kort.


Egoisten inne på Lindex.


Jag köpte en "för varenda unge" nål på H&M.. Många små bidrag blir mycket i längden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ur söt klänning /Sophie

2009-04-29 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0