Torsdag



Jag hade nästan glömt bort hur det känns att ha läxor. Urk så tråkigt. Uppgiften till arbetsförmedlingen är iaf klart och jag har skickat iväg den på mail. Ska bli så skönt att få börja praktisera så man slipper fler läxor. 4 maj är min första dag på praktiken och jag skall räkna ner till den 1 juni då jag blir anställd :D lycka! Letar lägenheter i Kalmar med så vem vet snart kanske man bor i City. Inte riktigt än men till sommaren iaf. Det är rätt så långt att pendla mellan Öland och Kalmar med Buss varje dag. Jobbigt i längden kan jag tänka mig. Annars, som vanligt, har jag inte gjort något märkvärdigt. Ute skiner solen men det blåser kallt. brr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0