Tisdag

Hojt.  MiMMi här, nyvaken och fina påsar under ögonen har man men thats a part of life, right?! Alldeles snart så skall jag in till mamma och äta frukost och sen så ska vi åka in till stan för att se på en lägenhet. Sen vet jag inte riktigt vad vi skall göra men någonting blir det säkert. Har inte mycket att uppdatera med så det får vara bra nu.

hörs när vi hörs.


Dagens:

Ni får ursäkta det svullna ansiktet ( min näsa måste bli mindre snart alltså) och dom gigantiska påsarna under ögonen men jag är nyvaken mohahaha.

Kläder om någon nu skulle undra!
Klänning: Nelly.com
Jacka: Från min älskade Tony Montana, köpt på Gina.t
Leggings: Syrrans
Sjalar: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0