Tisdag härliga tisdag


Idag har varit en härlig dag faktiskt. Q kom förbi och fyllde på mitt The Hills förråd lite granna, DRÖM! Jag tyckte att vi kunde ta en promenad ner till blomaffären som ligger ungefär 20 minuter här ifrån men Q vägrade, så vi tog bilen ner. Köpte rätt så många blommor 23 st och åkte hem igen för att plantera dom. Nog att 23 låter mycket, så är det inte så mycket i en väldigt stor rund rabatt. Så jag måste köpa fler blommor någon dag. Jag blev hungrig efter ett tag och föreslog att vi skulle grilla lite grönsaker. Mums! Det var riktigt gott verkligen och så lagade vi nudlar med.

Nu precis har jag suttit här för mig själv och kollar på Marley och jag och fy fan vad jag har bölat. Dom sista 20 minuterna av filmen missade jag typ eftersom att jag bölade som en gris. Fy fan vad den är jobbig i slutet. Måste även säga att boken är bättre än filmen, men dom har gjort ett riktigt bra jobb med filmen. Kolla på den, Hund älskare kommer gråta som satan.

jaja, nu ska jag se på The hills. :D wohooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0