Sjukt fint nere vid Kalmar sund alltså.



Tog en härlig promenad i Färjestan igår när jag väntade på bussen. Sjukt fint nere vid Kalmar sund alltså.




Senare på efter middagen var det dags att åka in till Kalmar för att handla mat på City Gross. Det var kul, jag älskar att kunna handla utan att behöva begränsa mig. Träffade min älskade Mika i kassan med och vi kacklade på som två hönor medans hon tog betalt för det jag köpt. Måste måste måste prata med henne snarast för det är nog något litet rykte som går om mig som INTE är sant. Haha!

Idag har Qvibbe trollkar sagt att han skall komma förbi, det blir kul. Jag vill köpa lite blomfrön med så det kanske blir av. Lite fix  i trix i trädgården. Jag menar det är ju endå Solsken och blå himmel ute. Underbara vår!

Nej, hörs när vi hörs älsklingar!

Kommentarer
Postat av: rebecca

jätte fina bilder! :)

2009-04-07 @ 16:17:39
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0