Resan.

Hojt, Först och främst, Idag fyller min babe år, GrattiiiS Qvib!
Är hemma hos mamma nu, kollat på tv och har ätit mat för en liten stund sen.
Var inne i Kalmar och gick runt lite på stan med Nadine och mamma. När vi yrade runt på H&M så fick jag Nadine att köpta ett par skit snygga solglasögon till mig. Love them! Sen så strosade vi runt lite till. Gick förbi Triumph och jag pratade lite med Chefen. Sen åkte vi till Ikea och efter det så åkte vi för att se på lägenheten som inte var något speciellt. Så det blir antagligen en annan lägenhet som vi flyttar till, jag och mamma. Anyway.

Idag/kväll händer nog ingenting speciellt. Är trött och vill bara koppla av. TV:en är min bästa..


This is how I do it. Hippie style. (kunde ju ha sett gladare ut?)


Mina nya glasögon, 59.50:- på H&M, Dröm hippie brills!


Mom, så sweet.

Nadine ville inte vara med på bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0