Onsdag

God morgon alla glada. Hur mår nu? Jag mår faktiskt riktigt bra. Solen skiner som vanligt och himlen är blå här i mörbylånga. Idag skall jag och mamma tvätta fönstrena på lägenhetshuset vi bor i. Lite vårstädning skadar aldrig, jag skall damsuga som en galning här inne vid mig också. Kanske börja små packa lite? Bättre för tidigt än för sent. Sen i eftermiddag skall jag och mamma åka iväg och se på en soffa som jag antagligen kommer få hem till mig. Dröm soffan! Fick syn på en soffa när jag jobbade som transfer guide i Turkiet på ett blue villige hotell som heter Club Dem och jag har inte kunnat släppa den soffan. Och nu kanske jag får hem en sån till mig. EXTAS!

På tal om Turkiet, måste börja spara pengar eftersom att det blir Turkiet i september! Jag hade endå inte kunnat leva en sommar helt utan mitt Alanya inte efter dom 3 månaderna jag spendera där förra året.

En dag är jag turkiskmedborgare =D



Absolut inte så här men endå nästan! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0