mmm. thai mat :D

Hojt, har legat inne vid mamma och kollat på simpson, JAG ÄLSKAR HOMER! Om jag fick bestämma så skulle jag vilja ha en man som är exakt som honom. Han är grym alltså haha. anyho. Jag skall laga mat nu och jag har seriöst fårr någon typ kines och thai noja för jag är så sugen på den maten varje dag. Idag skall jag göra kyckling file med strimlad paperika i curry och nudlar till det. Jag vill lära mig att laga thai mat. Undra om det finns något kurs?. Måste kolla upp det.

Nej, mat lagning och sen ska jag kolla på MONSTER till svärmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0