God natt

EXTRA! Rihanna dejtar NBA-stjärna

Sångerskan uppges ha gått vidare från Chris Brown  

Rihanna påstås ha varit på dejt med NBA-stjärnan Andrew Bynum i fredags


Rihanna påstås ha varit på dejt med NBA-stjärnan Andrew Bynum i fredags

Två månader efter den omtalade natten då hon ska ha blivit misshandlad av pojkvännen Chris Brown, sägs Rihanna ha hittat ett nytt kärleksintresse.

Enligt bildbyrån X17 ska hon ha varit på dejt med NBA-stjärnan Andrew Bynum, 21, på restaurangen Mastro's Steakhouse i Beverly Hills i fredags.  

- De betedde sig som ett par. De satt väldigt nära varandra i bilen efter middagen, berättar ett ögonvittne.  

Rihannas läger har ännu inte velat kommentera uppgifterna, men om de stämmer så är det den 21-åriga stjärnans första dejt sedan hon gjorde slut med Chris Brown, 19.  

Paret gick skilda vägar efter den påstådda misshandelsnatten, men blev ihop igen kort därefter. I mars rapporterades det att de hade tagit en paus från varandra och Chris har sedan dess kopplats ihop med sitt ex Erica Jackson och Girlicious-stjärnan Natalie Mejia.

artikel : http://starlounge.msn.se


___________

Jag tycker det är grymt bra att hon inte går tillbaka till Chris eftersom att hon nu stryker under för unga tjejer och alla som ser upp till henne att det inte är okej att bli slagen hur förälskad eller shit man än är. (Chris är still my loverboy när det kommer till hans musik, what so ever!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0