Fönster tvätt

Då har vi tvättat fönstrena, det gick riktigt fort. Mom vet hur man jobbar i hundra nittio. Jag stod mest och tittade på. Pratade med katterna genom fönstret och tog kort. Typiskt mig. Kollade till min lillstora rabatt och vattnade blommorna som är så så så fina. well well, nu ska jag ta ut köttfärsen från frysen och gå in till mamma för vi ska laga dolmioköttfärssås, MUMS! vilket dag är din dolmio dag? haha.

puss på er!


DAGENS
Kofta- syrrans
Vit t-shirt
Kjol - Gina tricot
Skjal och brillorna- H&M



tillgjort smile, men så härlig bild.


Mom sliter! och Myran i fönstret undrar vad som händer.


Mina fina blommor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0