Potatissoppa är väl endå ingenting utan potatis!

Kunde helt enkelt inte sova.

Har suttit och tänkt på hur välsingnad jag är som har sånna underbara vänner. Vänskap är stort för mig. Jag menar, jag har en massa kompisar/bekanta. Men riktigt riktigt få vänner. En vän för mig är mer än en person som man fikar med ibland, hälsar på när man går förbi personen på stan. Vän för mig är någon man kan ringa mitt i natten och vara säker på att personen kommer till en utan att man ber om de. En vän behöver man inte be om någonting, personen finns alltid till hands iaf. En vän finns där för dig vad som än händer och en vän står vid din sida när det verkligen gäller!


Blöjbästis,SaraBunny,FruChanna,SisTess
Ni betyder lika mycket för mig som potatis gör för potatissoppa.

Kommentarer
Postat av: Behöver jag ens skriva namn?

Älskar dej!!!

Hallonpaj!!!!!!!!!!!!

2008-09-26 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0