Lösning...

För tre dagar sen gick jag med flippflopps i sanden på en sandstrand i Turkiet,alanya.
Jag hade varit där i 3 månader och kom hem för endast tre dagar sen.
Nu när jag sitter här och skriver känns det som att jag inte har varit där överhuvetaget.
Allt känns som en konstig dröm bara.
Att jag precis har vaknat upp från koma eller något liknade.
Jag har iaf blivit riktigt förkyld. Sitter här med mössa, halsduk, två filtar, och raggsockar, Burrr!

Enda sen jag kom hem så har jag lixom fastnat i en konstig fas.
En fas jag vill ta mig ur, och jag tror jag precis har kommit på hur jag skall göra det..




Lösningen:

Imorgon packar jag om min resväska och sen flyttar jag till sthlm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0