Röd manikyr är något jag älskar!

God morgon alla glada!
För en stund sen kom jag hem från en riktigt tidig nyttig jogging tur med Mona. Vi kunde inte sova inatt så vi har varit upp hela natten och pysslat med lite allt möjligt. Jag har designat om min blogg och Mona har gjort manikyr på mina naglar. Dom är väldigt fina om jag får säga de själv.
Röd manikyr är något jag älskar!

Tillbaka till joggningen, Jag och Mona tog en tidig tur med hunden vi kom ut vid 0800 och vi hann inte längre än till fotbollsplanen nedanför Monas hus då hon började jogga och självklart så hängde jag på. Vi joggade igenom fotbollsplanen, förbi skolan och ut på järvafältet. Vi joggade förbi kollonilotterna ut mot eggebygård. Jag trodde seriöst jag skulle dö ett tag. Jag har då världens dåligaste kondition och jag överansträngde mig ordentligt. Så envis som jag är så slutade jag inte springa när jag kände att jag borde utan jag pressade mig själv att springa allt jag hade ett par undra meter. Inte så smart. När vi hade kommit till fältet vid rinkeby så vände vi tillbaka och gick i rask takt tillbaka samma väg som vi precis joggat. När vi va tillbaka på fotbollsplanen så kände jag att jag inte ville hem riktigt än. Jag sprang snabbt upp i längeheten och hämtade en fotboll så vi kunde sparka lite boll med Nova. Jag måste bara säga att den hunden är bättre på fotboll än Zlatan. Eller så är det jag som är usel. hmm vet inte riktigt. Sprang runt med Nova ett bra tag på fotbolls planen iaf.



Nu sitter jag här framför datan med en kopp kaffe och lyssnar på musik.
Funderar på att ta en kall dusch och piggna till lite snart för om jag fortsätter så här så somnar jag inom en timma.

XOXO Ellie


Kommentarer
Postat av: Jen

har du flyttat hit nu? :)

2008-09-24 @ 16:21:44
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0