Tycker inte ens om att skriva ordet!

Usch idag är ingen dag jag tycker om..
Vaknade imorse och hade sån fruktansvär m.verk.
Tycker inte ens om att skriva ordet!
Så jag har legat i sängen hela dagen och haft ont imagen, nu som först börjar det släppa lite med det gör fortfarande fruktansvärt ont. Alldeles snart skall jag ta en varm dusch i hopp om att värkarna skall släppa mer, och efter de skall jag bara se på tv tills de att vännen kommer förbi och hämtar mig och Mona. Vi skall åka iväg till jakobsberg och hämta klosaxen för Nova behöver klippa naglarna. Efter det behöver jag en skrivare så jag kan skriva ut mitt cv och personliga brev när jag fin slipat lite på dem för att det är inlämning imorgon.  Nu gör de ont igen så jag skall ta en alvdon till.




XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0