Stockholm här är jag!

Då har man landat i sthlm och jag mår faktiskt hur bra som helst.
Kan inte förklara med ord vilken lättnad jag känner nu när jag äntligen är här.

Imorgon är det Måndag och jag skall till arb.förmedlingen för att lämna mina sista uppgifter innan de stora sökandet efter jobb startar. Jag vill inget hellre än att få ett jobb jag stortrivs med, men man vet aldrig om man har den turen i denna storstad. Funderar på att studera nya ämnen med men jag har inte riktigt bestämt mig än. Får se vart mina ben tar mig imorgon..

Igår var jag ute med tjejerna och det va faktiskt helt okej. Inte den bästa utekvällen jag varit med om men absolut ingenting jag skall klaga på. Det är rätt svårt enligt mig att få mig nöjd efter tre månaders festande i en av världens mest uppskattade turist städer, Alanya.

Nej, jag har faktiskt inte så mycket mer att tillägga just nu.
Men när det händer något mer intressant i mitt nya liv kommer jag med uppdateringar..





XOXO Ellie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0