Slut på lat dagarna

Idag har jag inte gjort mycket alls, Jag vaknade upp hos min underbara vän Sara och la märke till att jag försovit mig rätt ordentligt för mina egna planer.
Jag blev riktigt irriterad på mig själv men, det är ingenting jag kunde ändra på direkt.
Jag tog på mig mina kläder och började vandra hem.
Väl hemma mötte jag Mona (min Blöjbästis) och hennes pojkvän.
Vi satt här hemma och pratade en hel massa, jätte trevligt va det.
Det va quit a lot som hade hänt igår. Herre herre säger jag bara..
skall inte gossip för mycket nu men det är alltid kul att höra vad som händer runt i kring.



Monas mamma hade gjort den godaste grytan mat idag.
Jag åt tills jag sprack! Det va så himla gott alltså.
Efter maten som vi åt senare på kvällen bänkade jag och mona oss framför tv för att kolla på Idol 2008. Jag personligen älskar de programmet för det är så himla kul att se på dom som verkligen kan sjunga.  Självklart är det sjukt kul att kolla på alla som tror dom kan sjunga med, men jag skall inte vara någon hater men det är sjuk kul.




Kom precis hem ifrån en sen sen promenad med Mona och Nova(hund).
Snart skall jag lägga mig i sängen för att sova, för imorgon skall jag ordna allt som jag planerat i en vecka!
Nu är det slut på lat dagarna!




XOXO Ellie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0