Och så va det lördag

Kom precis hem ifrån en promenad med Mona och Nove(hund), Riktigt skönt att komma ut på en liten tripp faktiskt.
Stockholm är mulet och kallt idag men det är ingenting jag klagar på, jag tycker om kyliga dagar.
Träffade Jeanette tidigare idag med. Vi pratade mest om operationer som vi varit med om ( inte plastik!), det va faktiskt riktigt kul. Fick mig ett par skratt. Blv bort bjuden till henne med. Funderar på att åka till henne i Jakobsberg imorgon, men får se vad som händer imorgon. Det hade varit riktigt kul iaf!
Jag har pratat lite med min Sarabunny idag med och jag skall träffa henne senare idag. Får se vad vi hittat på har faktiskt ingen aning men de lär bli kul iaf. Jag har alltid kul med henne.



Har får reda på att Madeleine är i stockholm också, Skall försöka få tag på den lady´n när jag har lite extra tid över.
Så jag kan få bjuda henne på en fika och prata lite om allt möjligt. Har inte träffat henne sen vi tog studenten. Saknar!



Studenten på Gotland med dom underbara tjejerna i klass hp05c


XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0