Mot jakobsberg och Jeanette

Ny dag, och alldeles strax är jag på väg mot jakobsberg och Jeanette. Skall umgås med henne ett tag, äte mat och så. Trevligt.  Nadine(Syster) va här förbi en liten stund och hämtade lite grejer hon ska ha med sig innan hon åker tillbaka hem till Öland! tråkigt att hon ska åka alla redan men sånt är livet. Vi lär ju ses snart igen får man hoppas.
Jag undrar vart Sarabunny har tagit vägen, har inte hört av henne sens i fredags. baby where you at?
Nej nu ska jag fixa de sista innan jag ska åka.



XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0