Jag är stolt över mitt fynd

Lugn kväll blir det denna lördag för igår blev det alldeles för mycket.
Har för mesta dels legat i sängen med Nova(hund) och bara myst hela dagen. Medans Mona har varit så duktig så hon har städat och bakat en smörgåstårta. Smörgås tårtan va något extra, den smakade sjukt gott. Mumms...
Vi har varit en snabb vända till Kista med. Jag som inte handlar på ordinarie pris fyndade en slappisklänning på Vero Moda som är mysig att bara gå runt med hemma nu till hösten. Den har höstens färg, grummelgul om det nu finns någon färg som heter så..Den är riktigt fin iaf, jag är stolt över mitt fynd. Jag hade egentligen velat köpa en Vinterjacka med för jag hittade min drömjacka .. Rutig kappa i svart/vitt, lång med riktigt stora knappar och kragen va underbar men, det får vi ta en annan dag. För om jag handlar för mycket börjar jag köpa saker för att få hem fler kassar utan att jag överhuvetaget bryr mig om vad jag köper. Nu ska jag fortsätta slappa med Nova och kolla på tv. Får se om man kanske träffar B senare.. Just nu ser de inte ut så men de hade varit mysig.



XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0