Jag är ett av hans 3 M, LYCKLIG!

Då var man alldeles snart klar för att åka till Jeanette. Skall bara fixa det sista med papprena innan jag åker. Har suttit nu i ett tag och sjungt massa låtar av Leona Lewis. Jag älskar den tjejen. Hon vet hur man tar ton.  Är riktigt hungrig med så jag köper nog med mig någonting och äter hemma vid Jeanette när jag kommer fram. Vet inte riktigt vad jag är sugen på bara, men de blir väl en sallad eller något liknande.




Jag är ett av hans 3 M, LYCKLIG!
B, jag längtar efter dig. Hoppas vi kan ses snart. Tiden går så sakta utan dig!

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0