God Natt Stockholm

Kom precis hem från en lång lång lång kväll med vänner. Är hur trött som helst men va tvungen att skriva lite smått om vad jag varit med om. Allt började med att vännen ringde igen och ville ha hjälp med att tvätta bilen. Varför inte?
Riktigt kul var det. Fick tvätta med högtrycks tvätt,skumbadabilen, vaxa, och polera. Något jag inte brukar göra i vanliga fall. Kände mig nästan som Jessica Simpson i hennes musik video, när hon skummar ner hela bilen ( vet inte vad låten heter) men iaf! Det va helt kul. Fick mig goda skratt, t.ex när högtryckstvätten började styra av sig själv och jag fick verkligen ingen kontroll på den. haha BLÖTT!
När bilen var ren och skinade så åkte vi en tur och helt plötsligt var vi vid ikea och vännen stände av bilen och hoppade ur och sa, dags att köra. Mitt leende blev bredare än någonsin. Jag älskar seriöst att köra bil för de känns som att jag verkligen får ha kontroll på något som inte kan kontrolleras av vem som helst, och de gick riktigt bra att köra med. Jag älskar combi bilar. Det är så mycket lättare att köra än vanliga bilar. Tycker jag dåra.
Efter det så åkte vi en tur till och sen somnade jag seriöst i bilen så vi åkte hem..
Nu är jag hemma och jag och Mona skall sova för vi är helt slut.


Lycka till på provet imorgon B.



XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0