Fick ett par skratt!

Hur vet man att en penna med osynligt bläck har tagit slut?
Om superlim nu fäster på allting, varför fastnar det inte på insidan av tuben?
Om en hartass bringar lycka, vad hände då med haren?
Om det är förbjudet att dricka sprit och köra bil, varför har då krogarna parkeringsplatser?
Om 75% av alla olyckor händer inom en gräns av fem mil från hemmet, varför inte flytta 10 mil från hemmet?
Får fisk kramp då de har ätit?
Hur slänger man bort en soptunna?
Vad skall man göra om ett utrotningshotat djur äter en utrotningshotad planta? 
Om en man med flera personligheter hotar att ta livet av sig, kan man kalla det en gisslansituation?
Om man har sex i baksätet och har säkerhetsbälte på sig - klassas det som då som säker sex?
Varför heter det utbildning, när man sitter inne? Det borde ju heta inbildning.
Varför heter det rusningstrafik när bilarna knappt rör sig?
Om 7-Eleven har öppet 24 timmar dygnet, 365 dagar på året, varför finns det lås på dörrarna?
Hur kom skylten "Gå inte på gräset" mitt i gräsmattan dit?
Om olivolja kommer från oliver, var kommer babyolja från?
Hur kommer han som kör snöplogen till sitt jobb på morgonen?
Vad skulle det stå på skyltmålarnas skyltar om de gick i strejk?
Varför finns det flytväst under flygplansstolarna, är det inte bättre med fallskärmar?
Finns det ett annat ord för synonym?
Varför heter det biljard då det bara är 15 bollar på bordet?
Varför heter det extrapris då det inte alls kostar extra?
Varför tillverkas inte flygplanen i samma material som den svarta lådan? Den håller ju alltid.
Varför trycker man hårdare på knappen på fjärrkontrollen fast man vet att batteriet är slut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0