en snabb vända till Johnny´s

Nu va det bestämt. Ikväll blir det en snabb vända till Johnny´s med SaraBunny,Mona,Syster och några till (Oviktiga)
Jag vet inte om jag är så sugen på Johnny´s egentligen men när jag är med min syster blir allting kul så de får gå.
Stog och snackade lite med Sarabunny nyss. JAG ÄLSKAR DIG! Hon ger mig skratt och idag behöver jag de...
Nej nu ska jag fixa iordning mig. Duscha, platta håret, Makeup och sist kläderna. Slänger in en bild sen på hur jag ser ut.



XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0