Varför är jag vaken?

Skulle gärna vilja skriva att jag precis har vaknat och skall börja göra mig ordning för min morgon jogg tur men, så roligt skall vi inte ha. Nej, utan så här är det. Jag sitter här framför datorn och har verkligen inte gått och lagt mig än. Fy skäms!
Jag vet inte hur mitt dygn kunde bli så katastrofalt men det är så svårt att vända tillbaka. Jag vill verkligen bli trött klockan typ 23.00 och vakna pigg klockan 08.00 men, jag kommer nog få se i stjärnorna efter den dagen det händer. Tycker faktiskt för mig själv att mitt dygn är pinsamt. Skall verkligen försöka ändra på det, eller försöka jag måste!


Lite som hänt ikväll/natt/morgon!

Jag och Mona hade som jag skrev tidigare bestämt oss för en hemmakväll framför tv! Och så blev det faktiskt till min stora förvåning. Visst blev vi lite desperata under ett tag då vi verkligen va en milimeter från att dra in till stan men vi va så duktiga att vi kunde hejda oss. Istället som planerat kollade vi på film. När halva filmen har gått så sa Mona att vi skulle få sällskap! Det va ju trevligt tyckte jag. Hmm! Till slut satt jag Mona och tre av hennes vänner och kollade på filmen tills den tog slut.
När filmen tagit slut kännde jag och Mona för att vara väldigt flickiga av oss så vi började pyssla med våra naglar ( ja, även naglarna behöver lite omtanke). Måste säga att mina naglar verkligen är tjusiga, röda och fina!

Lite senare när jag och Mona va ute och promenerade med Nova(Hund) så kom vi på att vi inte hade några ciggaretter (Ja, jag har den dåliga vanan, jag är rökare) så vi promenerade till Rinkeby för att handla lite. På vägen dit pratade vi mer än vad vi gör under en vecka med varandra kändes det som. Riktigt kul faktiskt.
På väg hemåt igen träffade vi på ett par vänner som vi stannade och pratade med ett tag.
Och sen hände de. det mystiska samtalet. haha ;) Georg ringde och jag tyckte det va sjukt kul att få prata med den knäppisen. Han fick mig att skratta en antal gånger och de behövde jag. Hoppas han har tid att träffa mig snart!
Väl hemma så tog jag och mona en varsin macka och ett varsit glas med mjölk, underbart.
Nu sitter jag här och precis kommit på att klockan är halv 7! herre herre säger jag bara.


Hoppas ni som har fått sova har sovit gott..


XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Therese

jajajajajajaj mera bloggande..

nu har jag nagot att gora nar de e ovader har som de har borjat blı nuuuu moroorr...

S halsar.. du ar bast

pussssssssss

2008-09-20 @ 14:35:42

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0