Äppel jag vaknade tidigt :)

Lycka! Tro det eller ej men idag vaknade jag(och nu är jag riktigt stolt) kl halv två! Äppel jag vaknade tidigt :), har vaknat runt kl fyra-fem varje dag annars. Så idag är jag 100% Stoltisch som man kanske säger i förorten.
Jag blev även riktigt glad för att jag vaknade hos min Sarabunny, Älskar att vakna upp hos henne för man får alltid skratta.
Vi kollade lite på tv innan vi gjorde oss iordning för att gå till Centrum för att inhandla lite mat.
Både jag och Sarabunny såg ut som jag vet inte vad, men de är så vi rullar.
Väl inne på Lidl så såg jag honom! fy, va jag inte tycker om att vara i hans närhet. Är riktigt glad att den lilla åkturen är över för jag får huvudvärk av killen. inte nog med att jag undvek att han skulle få syn på mig så ställde sig Sara i hans kassa. URK! När vi packat ner alla varor gick vi därifrån, tack gud!

När vi kom hem hit igen så satte jag och Sara oss i hennes brors rum. Vi satt och kollade på tv då jag kom på att jag inte skrivit något blogginlägg idag. Så nu ligger jag i hans säng med hans lap framför mig och skriver en hel massa. (dont get angry B).


Igår..
Bestämde jag mig tidigt för att inte gå ut och festa. Min helg denna helg har varit vit och de gillar jag. Jag gick hem till SaraBunny istället och umgicks henne. Hodan och Mona höll oss även sällskap ett tag. Måste bara skrivaatt Hodan är min lilla Crazy lady.
Vi satt på nere våningen och kollade på SaraBunny när hon omvandlade sig från fin till perfekt.

Senare åkte vi till Rinkeby där vi träffade lite vänner som vi umgicks med ett par timmar. Sara berättade för mig att hon hade pastasallad hemma och jag mer eller mindre tvingade hem henne för min mage skrek efter den pastasalladen. Men när vi väl kom hem så var den efterlängtade pastasalladen Slut! Jag blev väldigt ledsen ;)

Så vi bestämde oss för att laga äggmackor istället :D lika gott de..


Mitt i natten så började jag och Mr B smsa. Wonderfull, jag har saknat det.
Anyway sen somnade jag och om ni rullar upp lite i bloggen så vet ni vad som hände när jag vaknade..


Just nu har jag verkligen ingenting att skriva, men vi hörs senare..



SaraBunny utan tvekan den mest äkta i stockholm..


XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0