vaknade alldeles för sent

BURR! Det är riktigt kallt ute nu för tiden. Jag och Mona utmanade vårat emunförsvar och gick ut i tunna kläder för att ta lite höst kort. Ja juste ja. Större del av bilderna blev katastrofala eftersom vi inte kunde hålla minerna när de va så kallt. Vi gick även ut på järvafältet som är ett delvis öppet fält.. KALLT! Jag vaknade alldeles för sent idag för att överhuvudtaget vara stolt över att ha vaknat. Usch. Nu snart ska jag lägga mig igen och försöka sova eftersom jag skall upp riktigt tidigt imorgon och hjälpa Jeanette i stallet. Som jag börjat göra varje onsdag! Jag tycker det är kul med lite annorlunda faktiskt.
Min att göra lista kan jag ju kasta i vägen. Har lyckats med en grej av alla. Inte bra Ellie, inte bra!
En dramatiskt ändring måste ske inom kort. HUR?!




XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0